کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت:

فعالیت ۱۲ مبلغ در آیین اعتکاف ماه رجب

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی تویسرکان از  فعالیت ۱۲ مبلغ  آقا و خانم  در آیین اعتکاف مساجد شهرستان تویسرکان  در ماه رجب خبر داد.

 ۱۲ مبلغ در آیین اعتکاف ماه رجبمحمد موسی جوکار کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی تویسرکان با بیان اینکه  ۱۲ مبلغ  آقا و خانم  در آیین اعتکاف مساجد شهرستان تویسرکان حضور داشتند، گفت: مبلغین جهت اقامه نماز جماعت، ارائه مشاروه های فرهنگی و اعتقادی، برگزاری گفتمان دینی، بیان احکام شرعی و سخنرانی در بین معتکفین در این آیین شرکت کردند.

وی در ادامه افزود: از این تعداد مبلغ و مبلغه ۳ نفر در مسجد امام حسن عسگری (ع)، ۴ نفر در مسجد جامع و ۵ مبلغ و مبلغه در شهرهای، سرکان و روستاهای سید شهاب، کنجوران سفلی و جیجانکوه فعالیت داشتند.

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی تویسرکان  با بیان اینکه امسال نیز حلقه های معرفتی در مراسم اعتکاف و با حضور جوانان و نوجوانان برقرار شد، گفت: در این حلقه های معرفتی پیرامون موضوعاتی همچون مهدویت، پوشش اسلامی، سبک زندگی اسلامی، جوان و نماز و غیره با حضور روحانیون بحث و گفتگو شد.

موسی جوکار با بیان اینکه حلقه های معرفتی در مساجد جامع تویسرکان ویژه برادران برگزار شد، بیان کرد: حلقه های معرفتی در  مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر سرکان و مسجد روستای کنجوران سفلی در بخش قلقلرود و مسجد جامع دهستان سیدشهاب در بخش مرکزی تویسرکان با حضور روحانیون دعوتی از شهرمقدس قم برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت ۲۰۷ تویسرکانی در آیین اعتکاف ماه رجب در شهرستان تویسرکان گفت:  اجرای برنامه های فرهنگی متنوعی و ۴ گفتمان دینی در ایام اعتکاف در شهرستان تویسرکان برگزار شد.

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی تویسرکان با بیان اینکه گفتمان های دینی با اعزام ۲ نفر از اساتید مجرب شهرستان در ۵ مسجد محل برگزاری اعتکاف در شهر و روستاها برگزار شد بیان کرد: امام شناسی و سیره ائمه در سبک زندگی اسلامی را از موضوعات مطرح بود که بیش از ۲۰۰ نفر از این گفتمانها در ایام اعتکاف بهره مند شدند.

انتهای پیام/د.ا

فعالیت ۱۲ مبلغ و مبلغه در اعتکاف ماه رجب تویسرکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار